Як даведацца пра статус заказу

Каб даведацца пра бягучы статус заказу, вам неабходна аўтарызавацца (увесці лагін і пароль).

Выберыце ў меню асабістага кабінета пункт “Заказы”“Бягучыя заказы”, пасля чаго будзе прадастаўлены спіс усіх аформленых вамі заказаў.

Для прагляду больш падрабязнай інфармацыі пра заказ, неабходна клікнуць па адным з іх.

Статусы заказаў:

  • новы (заказ толькі што трапіў у базу заказаў);
  • у працэсе выканання (з вашым заказам ужо працуе спецыяліст);
  • падрыхтаваны да аплаты (выстаўлены кошт заказу), вы можаце аплаціць заказ праз сістэмы інтэрнэт-банкінг, інтэрнэт-эквайрынг, АРІП або раздрукаваць квітанцыю для аплаты паслугі ў любым аддзяленні банка ці РУП “Белпошта”;
  • аплачаны (аплата заказу праведзена вамі паспяхова);
  • выкананы (заказ накіраваны на адрас вашай электроннай пошты);
  • адменены па прычыне (называецца прычына, па якой заказ не можа быць выкананы).

Тэлефоны для даведак: (8 017) 293 25 61, 293 27 02.
E-mail: apl@nlb.by