Як даведацца пра статус заказу

Каб даведацца бягучы статус заказу, вам неабходна аўтарызавацца (увесці лагін і пароль).

Выберыце ў меню асабістага кабінета пункт “Заказы” – “Бягучыя заказы”, пасля чаго вам будзе прадастаўлены спіс усіх аформленых вамі заказаў.

Для прагляду больш падрабязнай інфармацыі аб заказе неабходна клікнуць па адным з іх, і вы пяройдзеце на старонку з больш падрабязнай інфармацыяй аб выраным заказе.

Статусы заказаў:

  • новы (заказ толькі што трапіў у базу заказаў);
  • у працэсе выканання (існуе чарга на аказанне паслугі, таму даты прыёму заказу і пачатку выканання могуць істотна адрознівацца. Гэты статус з’яўляецца толькі тады, калі з вашым заказам пачынаюць працаваць);
  • чакае аплаты (аплаціце выстаўлены кошт працы абраным вамі спосабам);
  • аплачаны (аплата заказу праведзена вамі паспяхова);
  • выкананы (заказ накіраваны на адрас вашай электроннай пошты);
  • у дапрацоўцы (статус выкарыстоўваецца для іншых сэрвісаў);
  • адменены па прычыне (называецца прычына, па якой заказ не можа быць выкананы).

Тэлефоны для даведак: (8 017) 293 29 14, (8 017) 293 27 14.
Email: edd@nlb.by

111