Як даведацца пра статус заказу

Каб даведацца пра бягучы статус заказу, вам неабходна аўтарызавацца (увесці лагін і пароль).

Выберыце ў меню асабістага кабінета пункт “Заказы: бягучыя заказы”, пасля чаго вам будзе прадастаўлены спіс усіх аформленых вамі заказаў.

Для прагляду больш падрабязнай інфармацыі аб заказе неабходна клікнуць па адным з іх, і вы пяройдзеце на старонку з больш падрабязнай інфармацыяй аб выбраным заказе.

Статусы заказаў:

  • новы (заказ толькі што трапіў у базу заказаў);
  • у працэсе выканання (існуе чарга на аказанне паслугі, таму даты прыёму заказу і пачатку выканання могуць істотна адрознівацца. Гэты статус з’яўляецца толькі тады, калі з вашым заказам пачынаюць працаваць);
  • чакае аплаты (аплаціце выстаўлены кошт працы абраным вамі спосабам);
  • аплачаны (аплата заказу праведзена вамі паспяхова);
  • выкананы (заказ накіраваны на адрас вашай электроннай пошты);
  • у дапрацоўцы (статус выкарыстоўваецца для іншых сэрвісаў);
  • адменены па прычыне (называецца прычына, па якой заказ не можа быць выкананы).
Тэлефоны для даведак:
(8 017) 293 26 74, (8 017) 293 26 78, (8 017) 293 26 77, (8 017) 293 26 85, (8 017) 293 26 89 (з 09.00 да 17.00 па буднях).
E-mail: ind@nlb.by