Як даведацца пра статус заказу
Каб даведацца пра бягучы статус заказу, вам неабходна аўтарызавацца (увесці лагін і пароль).
Выберыце ў меню асабістага кабінета пункт “Заказы: бягучыя заказы”, пасля чаго вам будзе прадастаўлены спіс усіх аформленых вамі заказаў.
Для прагляду больш падрабязнай інфармацыі аб заказе неабходна клікнуць па адным з іх, і вы пяройдзеце на старонку з больш падрабязнай інфармацыяй аб выбраным заказе.
Статусы заказаў:
- новы (заказ толькі што трапіў у базу заказаў);
- у працэсе выканання (існуе чарга на аказанне паслугі, таму даты прыёму заказу і пачатку выканання могуць істотна адрознівацца. Гэты статус з’яўляецца толькі тады, калі з вашым заказам пачынаюць працаваць);
- чакае аплаты (аплаціце выстаўлены кошт працы абраным вамі спосабам);
- аплачаны (аплата заказу праведзена вамі паспяхова);
- выкананы (заказ накіраваны на адрас вашай электроннай пошты);
- у дапрацоўцы (статус выкарыстоўваецца для іншых сэрвісаў);
- адменены па прычыне (называецца прычына, па якой заказ не можа быць выкананы).
Тэлефоны для даведак:
(8 017) 293 26 74,
(8 017) 293 26 78,
(8 017) 293 26 77,
(8 017) 293 26 85,
(8 017) 293 26 89 (з 09.00 да 17.00 па буднях).
E-mail: ind@nlb.by