Як даведацца пра статус заказу
Каб даведацца пра бягучы статус заказу, вам неабходна зайсці ў сэрвіс “Вызначэнне публікацыйнай актыўнасці аўтара / арганізацыі” (аўтарызавацца).
Выберыце ў меню ”Гісторыя заказаў”.
Статусы заказаў:
- новы (заказ толькі што трапіў у базу заказаў);
- у працэсе выканання (з вашым заказам ужо працуе супрацоўнік);
- падрыхтаваны да аплаты (выстаўлены кошт заказу), вы можаце аплаціць заказ праз сістэмы інтэрнэт-банкінг, інтэрнэт-эквайрынг, АРІП або раздрукаваць квітанцыю для аплаты паслугі ў любым аддзяленні банка або РУП “Белпошта”; для юрыдычных асоб – аплаціць у адпаведнасці з умовамі дагавора;
- аплочаны (аплата заказу праведзена вамі паспяхова);
- выкананы (заказ накіраваны на адрас вашай электроннай пошты);
- адменены па прычыне (называецца прычына, па якой заказ не можа быць выкананы).
Тэлефон для даведак: (8 017) 293 27 23.
E-mail: sci@nlb.by